Kan jeg tjekke ind (tjekke ud) fra hotellet tidligere / senere end det indstillede tidspunkt?
Sen udtjekning og tidlig indtjekning er mulig, når hotellet ikke er 100% fuldt. Nogle gange kan de leveres gratis, men i de fleste tilfælde vil der være et ekstra gebyr. Betingelserne og muligheden for at give en tidlig ind- eller sen udtjekning bør findes på forhånd af hoteladministratoren.
Hvad er en ikke-refunderbar sats?
En ikke-refunderbar sats er en sats, der er reserveret til en lav pris og forudbetalt. I tilfælde af afslag på indtjekning refunderes forudbetaling ikke.
Hvad er inkluderet i boligomkostningerne?
Prisen for værelset inkluderer alle de tjenester, der er angivet på reservationssiden. For at læse dem skal du klikke på værelsesnavnet. Morgenmad og basale skatter er ofte inkluderet. Alt dette er synligt, når du klikker på knappen "Betingelser". Oplysningerne vil blive duplikeret efter bekræftelse af reservationen og vil komme til dig via e-mail.
I nogle byer er der også en yderligere turistafgift, som i gennemsnit er 0,5-1,5 euro pr. Person for hver opholdsdag.
Hvordan booker jeg et hotel med Hotelhunter?
Først og fremmest skal du angive den by, hvor du vil reservere hotellet, samt ind- og udtjekningsdatoer samt antallet af gæster. Tjenesten viser aktuelle tilbud med en prisangivelse. Fra listen over hoteller, der vises, skal du vælge den rigtige indstilling. Efter at have valgt det, omdirigerer systemet dig til reservationssiden med den bedste pris i Ljubljana. Der skal du vælge rumtype og udfylde alle detaljer for at foretage en reservation. Typisk omdirigeres kunder til følgende portaler: Hoteller, Agoda, Booking, Expedia osv.
Mest almindelige hotelværelseskategorier
Enkeltværelse (SGL) - enkeltværelse eller enkeltværelse i dobbeltværelse.
Dobbelt (DBL) - dobbeltværelse med en dobbeltseng.
Twin (TWN) - dobbeltværelse med to separate senge.
Triple (TRPL) - et værelse med tre faste senge (3 enkeltsenge eller 1 dobbeltseng + 1 enkeltseng).
DBL + EXB - et dobbeltværelse med en dobbeltseng og en tredje ekstra seng.
Duplex er et to-etagers værelse.
De luxe er et værelse med forbedret komfort.
Suite er en to-værelses suite med overlegen komfort.
Juniorsuite - et superior-værelse.
Senior-suite - en superior-suite med 2 værelser (soveværelse + stue).
Executive-suite - en suite med to soveværelser.
King-suite - 2 soveværelser, stue og mødelokale.
Værelsespriser varierer efter sæson, men ofte tilbyder nogle hoteller i Ljubljana bookingrabatter i maj 2024. For at blive fortrolig med specielle tilbud, brug søgningen på vores hjemmeside, hoteller med rabat vil have et særligt mærke i resultaterne.
Er boligomkostningerne angivet for hele rummet eller for 1 person?
På vores side er indkvarteringsomkostningerne i Ljubljana angivet for rummet som helhed under hensyntagen til antallet af personer, du har angivet under søgningen. Bemærk også, at søgeresultaterne ikke inkluderer yderligere tjenester - f.eks. Indkvartering med kæledyr, levering af en ekstra seng, SPA-procedurer osv.
Kan jeg booke flere værelser ved hjælp af mit navn?
Nej, kun 1 værelse kan reserveres til 1 person. Når du bestiller flere værelser, skal du angive dataene for de mennesker, der vil bo der.
Er det muligt at vælge et gulv?
I de fleste tilfælde kan gæst ikke selvstændigt vælge gulvet, men samtidig kan han angive sine ønsker i reservationsanmodningen eller sige dem ved at kontakte hotellet direkte (via telefon eller e-mail). I tilfælde, hvor efterspørgslen efter pladsbeholdning er lav, kan hoteller tage hensyn til kundernes ønsker.
Hvad er forskellen mellem et Deluxe-værelse og en Junior Suite?
De væsentligste forskelle mellem disse to typer værelser er størrelsen på rummet, dekoration og layout. Når du vælger indkvarteringsmuligheder på vores hjemmeside, kan du se fotos og detaljerede beskrivelser af alle værelseskategorier.
Skal jeg efterlade et depositum ved indtjekningen?
Kravet om at efterlade et depositum er sjældent. Hvis gæsten planlægger at bo i lejligheden, kan han blive bedt om at stille et depositum.
Mange hoteller i Ljubljana har en anden praksis - administrationen "fryser" et bestemt beløb på gæstens kreditkort, som returneres efter udtjekningen. Dette er nødvendigt for at kompensere i tilfælde af, at klienten beskadigede møblerne eller forsøgte at flytte uden at betale for yderligere tjenester (SPA-procedurer, middag på en restaurant osv.)
Hvilke dokumenter skal du have med dig ved indtjekningen?
Ankomst til hotellet skal gæsten vise administratoren et pas, et dokument, der bekræfter reservationen og et bankkort.
Kan jeg annullere min reservation
I de fleste tilfælde kan du annullere din reservation gratis op til 24 timer før indtjekningstidspunktet. Derudover er der specielle tilbud, der giver dig mulighed for at annullere din reservation en time før indtjekningstidspunktet.
Afbestillingsgebyrer kan forekomme, hvis værelserne reserveres med dyb rabat. Nogle gange kan du overholde priser, der ikke refunderes.
I højsæsonen i Ljubljana bliver værelserne udsolgt hurtigere, og hoteller skærper typisk reservationsbetingelserne for at reducere aflysninger. Af denne grund råder vi dig til at læse afbestillingsreglerne grundigt, inden du fortsætter med din reservation i højsæsonen. Alle de oplysninger, du har brug for, findes i afsnittet "Afbestillingspolitik".
Hvorfor er prisen pr. Værelse på dit websted lavere end på hotellets officielle hjemmeside?
Hotelhunter er en hotelaggregator. Vi finder og sammenligner priser i alle reservationssystemer på én gang, inklusive med den officielle pris på hotellets hjemmeside. Og først viser vi dig det mest attraktive rabattilbud. Via vores system kan du spare op til 70% på hotelreservationer i Ljubljana.