Kan jeg annullere min reservation
Vi prøver altid at finde de rette betingelser for vores kunder. I næsten alle tilfælde kan du annullere din reservation gratis en dag før indtjekningstidspunktet. Derudover er der yderligere tilbud, der giver dig mulighed for at annullere din reservation en time før indtjekningstidspunktet.
Der er situationer, hvor kunder booker værelser til de datoer, de har brug for, med en stor rabat. I dette tilfælde kan annullering blive opkrævet, og du bliver nødt til at betale en bøde
Når højsæsonen i Zimbabwe starter, bliver værelserne "købt op" hurtigere. Hoteller har en tendens til at stramme forholdene for at minimere aflysningen. Vi anbefaler, at du gennemgår afbestillingspolitikken, inden du booker din bolig i perioder med høj efterspørgsel. Alle oplysninger præsenteres i afsnittet "Annulleringspolitik".
Skal jeg efterlade et depositum med et allerede betalt værelse?
Normalt kræver hoteller ikke, at du efterlader et depositum ved indtjekningen, men i nogle tilfælde kan hoteladministrationen "fryse" et bestemt beløb på dit kreditkort, hvilket garanterer skader på hotellet, hvis klienten beskadiger sin ejendom eller betaler ikke for yderligere tjenester. Dette beløb returneres efter kassen.
Hvis du planlægger at bo i en lejlighed, bliver du sandsynligvis bedt om at efterlade et depositum - dette er en almindelig praksis, når du lejer en lejlighed.
Sen udtjekning og tidlig indtjekning
Sen udtjekning og tidlig indtjekning er mulig, når hotellet ikke er 100% fuldt. Nogle gange kan de leveres gratis, men i de fleste tilfælde vil der være et ekstra gebyr. Betingelserne og muligheden for at give en tidlig ind- eller sen udtjekning bør findes på forhånd af hoteladministratoren.
Er boligomkostningerne angivet for hele rummet eller for 1 person?
Indkvarteringsomkostningerne er angivet for rummet som helhed under hensyntagen til antallet af personer, der blev angivet under søgningen. For eksempel, hvis der under søgningen blev angivet 3 personer, vil resultaterne vise omkostningerne for hele tredobbelt værelse, hvis 1 person blev angivet, så vil du i resultaterne se prisen på et enkeltværelse. Bemærk, at søgeresultaterne ikke inkluderer yderligere tjenester (SPA-behandlinger, ekstra seng, kæledyr osv.). For at bestille yderligere service er det bedre at kontakte hotellet personligt og afklare dets tilgængelighed og omkostninger.
Hvor længe venter hotellet på gæst efter check-out tid?
Afhængigt af det hotel, du har valgt, er det normalt inden kl. 00 på ankomstdagen i Zimbabwe, medmindre du har angivet et andet ankomsttidspunkt. Indtjekningsbetingelser er altid angivet på tidspunktet for reservationen, vi anbefaler, at du gør dig fortrolig med dem, inden du foretager en betaling.
Hvad er inkluderet i boligomkostningerne?
Værelsesprisen inkluderer indkvartering og tjenester, der er angivet i værelseskategorien. Når du booker online, kan du se listen ved at klikke på navnet på værelset. Kolonnen Betingelser angiver, om morgenmadssatser, skatter og afgifter, der er fastsat af regeringen eller kommunen i Zimbabwe, er inkluderet. Af den måde vil disse oplysninger blive angivet i din bekræftelses-e-mail (voucher).
Hvorfor er prisen pr. Værelse på dit websted lavere end på hotellets officielle hjemmeside?
På de officielle hjemmesider for hoteller tilbydes basisprisen oftest, mens der i hotelbookingsystemer (Hoteller, Agoda, Booking, Expedia osv.) Næsten altid er specielle tilbud og rabatter. Og da Hotelhunter finder og sammenligner priser i alle hotelbookingsystemer på én gang under hensyntagen til salgsfremmende tilbud og rabat tilbud, kan priserne her være lavere end på de officielle hjemmesider for hoteller.
Hvad er forskellen mellem en luksus og en suite?
Suiten er dyrere, da den har et større område og et mere praktisk layout, men hvert hotel kan have yderligere nuancer.
Kan jeg bestille 2 værelser på én gang?
Kunden kan kun booke et værelse til et navn. Hvis der er behov for at reservere flere værelser, angiver ansøgningen navnene på de mennesker, der vil bo der.
Ikke-refunderbar takst - hvad er den?
En ikke-refunderbar sats er en sats, der er reserveret til en lav pris og forudbetalt. I tilfælde af afslag på indtjekning refunderes forudbetaling ikke.
Hvorfor er 5 * hoteller forskellige i forskellige lande?
Fordi proceduren for tildeling af stjerner til hoteller er reguleret af hotelstandarden, der blev udstedt tilbage i 1989. Siden da er levestandarden steget kraftigt, og de punkter i denne standard, der tidligere kunne klassificeres som luksus, er ikke længere det i dag. Af denne grund kan et 5 * hotel nogle gange matche servicekvaliteten med hoteller med færre stjerner. I et antal lande kan turistministeriet også tildele stjernestatus baseret på nationale standarder.
Hvilke dokumenter skal jeg fremvise ved indtjekningen?
Ved ankomsten til hotellet skal alle gæster fremvise deres pas til administratoren. I nogle tilfælde kan der kræves et kreditkort.
Kan gæsten vælge gulvet alene?
Mange hoteller giver ikke gæsterne et valg af etage. Du kan angive dine præferencer i reservationsanmodningen, hotelchefen vil prøve at imødekomme dine præferencer. I nogle hoteller i Zimbabwe er det også muligt at vælge superior-værelser placeret på bestemte etager - for eksempel: fra den 25. til den 30.
Hvordan sparer jeg penge på et hotel?
Omkostningerne ved værelser på hoteller afhænger direkte af den sæsonbestemte efterspørgsel. Mange hoteller i Zimbabwe tilbyder dog muligvis reservationsrabatter i maj 2024. Brug søgningen på vores websted for at se de aktuelle rabatter og særlige tilbud. Rabathoteller markeres med et specielt tegn i søgeresultaterne.
Hvordan booker jeg et hotel med Hotelhunter?
Først og fremmest skal du angive den by, hvor du vil reservere hotellet, samt ind- og udtjekningsdatoer samt antallet af gæster. Tjenesten viser aktuelle tilbud med en prisangivelse. Fra listen over hoteller, der vises, skal du vælge den rigtige indstilling. Efter at have valgt det, omdirigerer systemet dig til reservationssiden med den bedste pris i Zimbabwe. Der skal du vælge rumtype og udfylde alle detaljer for at foretage en reservation. Typisk omdirigeres kunder til følgende portaler: Hoteller, Agoda, Booking, Expedia osv.