Gratis afbestilling er mulig i mange tilfælde bortset fra ikke-refunderbare reservationer. Du vil være i stand til at annullere din reservation i Izmir uden straf op til 24 timer før check-in. Der er muligheder med mulighed for gratis aflysning på indtjekningsdagen 1 time før indtjekningstidspunktet.
Afbestillingsstraffe er almindelige, hvis du bestilte et værelse med stor rabat eller i højsæsonen. For at undgå problemer ved reservation skal du læse afbestillingspolitikken ved at klikke på knappen "Afbestillingspolitik".
Hvorfor er prisen pr. Værelse på dit websted lavere end på hotellets officielle hjemmeside?
På de officielle hjemmesider for hoteller tilbydes basisprisen oftest, mens der i hotelbookingsystemer (Hoteller, Agoda, Booking, Expedia osv.) Næsten altid er specielle tilbud og rabatter. Og da Hotelhunter finder og sammenligner priser i alle hotelbookingsystemer på én gang under hensyntagen til salgsfremmende tilbud og rabat tilbud, kan priserne her være lavere end på de officielle hjemmesider for hoteller.
Hvordan sparer jeg penge på et hotel?
Værelsespriser varierer efter sæson, men ofte tilbyder nogle hoteller i Izmir bookingrabatter i maj 2024. For at blive fortrolig med specielle tilbud, brug søgningen på vores hjemmeside, hoteller med rabat vil have et særligt mærke i resultaterne.
Hvordan reserverer jeg et værelse hos Hotelhunter?
Først og fremmest skal du angive den by, hvor du vil reservere hotellet, samt ind- og udtjekningsdatoer samt antallet af gæster. Tjenesten viser aktuelle tilbud med en prisangivelse. Fra listen over hoteller, der vises, skal du vælge den rigtige indstilling. Efter at have valgt det, omdirigerer systemet dig til reservationssiden med den bedste pris i Izmir. Der skal du vælge rumtype og udfylde alle detaljer for at foretage en reservation. Typisk omdirigeres kunder til følgende portaler: Hoteller, Agoda, Booking, Expedia osv.
Hvad er forskellen mellem en luksus og en suite?
Luksusen er dyrere, da den har et større område og et mere praktisk layout, men hvert hotel kan have yderligere nuancer.
Mest almindelige hotelværelseskategorier
De mest almindelige rumkategorier er:
Enkelt (SGL) - et enkeltværelse eller indkvartering for en person i et dobbeltværelse.
Dobbelt (DBL) - et dobbeltværelse med en seng (dobbelt).
Twin (TWN) - et dobbeltværelse med to senge (2 enkeltsenge).
Triple (TRPL) - et tredobbelt værelse (3 enkeltsenge eller 1 dobbeltseng og 1 enkeltseng).
DBL + EXB (Ekstra seng) - tredobbelt ophold (1 dobbeltseng eller 2 enkeltsenge plus en ekstra enkeltseng).
Duplex er et to-niveau værelse.
De luxe - et superior-værelse. Afviger fra standardværelser i stor størrelse, forbedrede møbler, udsigt fra vinduet.
Juniorsuite - en-værelses suite med et indhegnet soveværelse med overlegen komfort. Det adskiller sig fra De luxe i større område og mere luksuriøse møbler.
Suite - et superior-værelse med to værelser.
Senior-suite - en to- eller tre-værelses suite (stue + 1 eller 2 soveværelser) superior-værelse (superior-suite). Det kan afvige fra suiten i større område, yderligere tjenester og udstyr
Executive-suite - en suite med to eller flere soveværelser. Kan afvige fra Senior Suite i større område, yderligere tjenester og udstyr.
King-suite - 2 soveværelser, en stue, et mødelokale eller et arbejdsværelse.
Er det muligt at vælge et gulv alene?
I de fleste tilfælde kan gæst ikke selvstændigt vælge gulvet, men samtidig kan han angive sine ønsker i reservationsanmodningen eller sige dem ved at kontakte hotellet direkte (via telefon eller e-mail). I tilfælde, hvor efterspørgslen efter pladsbeholdning er lav, kan hoteller tage hensyn til kundernes ønsker.
En billig, ikke-refunderbar sats tilbydes ofte, når du booker. Det kan bruges ved at foretage en 100% forudbetaling, men det kan ikke annulleres, og pengene refunderes ikke, hvis du skifter mening eller er nødt til at aflyse rejsen, for eksempel på grund af begrænsninger pålagt på grund af epidemien i Izmir.
Er prisen pr. Værelse eller per person på dit websted?
På vores side er indkvarteringsomkostningerne i Izmir angivet for rummet som helhed under hensyntagen til antallet af personer, du har angivet under søgningen. Bemærk også, at søgeresultaterne ikke inkluderer yderligere tjenester - f.eks. Indkvartering med kæledyr, levering af en ekstra seng, SPA-procedurer osv.
Kan jeg booke flere værelser ved hjælp af mit navn?
Kunden kan kun booke et værelse til et navn. Hvis der er behov for at reservere flere værelser, angiver ansøgningen navnene på de mennesker, der vil bo der.
Hvad er inkluderet i boligomkostningerne?
Prisen for værelset inkluderer alle de tjenester, der er angivet på reservationssiden. For at læse dem skal du klikke på værelsesnavnet. Morgenmad og basale skatter er ofte inkluderet. Alt dette er synligt, når du klikker på knappen "Betingelser". Oplysningerne vil blive duplikeret efter bekræftelse af reservationen og vil komme til dig via e-mail.
I nogle byer er der også en yderligere turistafgift, som i gennemsnit er 0,5-1,5 euro pr. Person for hver opholdsdag.
Kan jeg tjekke ind (tjekke ud) fra hotellet tidligere / senere end det indstillede tidspunkt?
Hvis hotellet har lav belægning, er "sen udtjekning" mulig. På nogle hoteller i Izmir er det gratis indtil kl. 14.00. Nogle gange for en ekstra betaling på 20-50% af den daglige sats. Størrelsen på beløbet og muligheden for at give en sen checkout bør afklares på forhånd med administratoren.
Tidlig indtjekning er også mulig under lignende forhold.
Skal jeg efterlade et depositum, hvis værelset allerede er betalt for?
Kravet om at efterlade et depositum er sjældent. Hvis gæsten planlægger at bo i lejligheden, kan han blive bedt om at stille et depositum.
Mange hoteller i Izmir har en anden praksis - administrationen "fryser" et bestemt beløb på gæstens kreditkort, som returneres efter udtjekningen. Dette er nødvendigt for at kompensere i tilfælde af, at klienten beskadigede møblerne eller forsøgte at flytte uden at betale for yderligere tjenester (SPA-procedurer, middag på en restaurant osv.)
Hvilke dokumenter skal du have med dig ved indtjekningen?
Ved ankomsten til hotellet skal alle gæster fremvise deres pas til administratoren. I nogle tilfælde kan der kræves et kreditkort.