Er det muligt at vælge et gulv alene?
Nej, reservationssystemerne har ikke mulighed for at vælge gulvet på hotellet. Gulvet kan angives i ønsker eller noter til anmodningen eller ved at kontakte hotellet direkte og angive muligheden for at få et værelse på den ønskede etage. Hvis du rejser uden for sæsonen, når efterspørgslen efter værelser er moderat, imødekommer hoteller kundernes ønsker.
Hvad er inkluderet i reservationsprisen?
Indkvarteringsprisen inkluderer alle tjenester, der er anført på reservationswebstedet. Du skal klikke på navnet på rummet for at se deres liste. I mange hoteller er morgenmad, basale skatter og yderligere turistafgifter inkluderet i prisen. Alt dette kan ses ved at klikke på knappen "Vilkår", og disse oplysninger duplikeres også i reservationsbekræftelsen, som sendes til din e-mail efter bestilling.
Værelsespriser varierer efter sæson, men ofte tilbyder nogle hoteller i Indien bookingrabatter i maj 2024. For at blive fortrolig med specielle tilbud, brug søgningen på vores hjemmeside, hoteller med rabat vil have et særligt mærke i resultaterne.
Hvordan reserverer jeg et værelse hos Hotelhunter?
I vinduet, der åbnes, skal du udfylde søgeparametrene: land, by, datoer og andre ønsker. Hotelhunter-tjenesten giver dig relevante tilbud med en angivelse af prisen, hvorfra du vælger, hvad der passer dig.
Hotelhunter omdirigerer dig til reservationssiden, der giver det tilbud, du er interesseret i Indien: Booking, Agoda, Expedia osv. For at gennemføre din reservation skal du følge de yderligere instruktioner på hjemmesiden.
Kan jeg tjekke ind (tjekke ud) fra hotellet tidligere / senere end det indstillede tidspunkt?
Sen udtjekning og tidlig indtjekning er mulig, når hotellet ikke er 100% fuldt. Nogle gange kan de leveres gratis, men i de fleste tilfælde vil der være et ekstra gebyr. Betingelserne og muligheden for at give en tidlig ind- eller sen udtjekning bør findes på forhånd af hoteladministratoren.
Skal jeg efterlade et depositum, hvis værelset allerede er betalt for?
Kravet om at efterlade et depositum er sjældent. Hvis gæsten planlægger at bo i lejligheden, kan han blive bedt om at stille et depositum.
Mange hoteller i Indien har en anden praksis - administrationen "fryser" et bestemt beløb på gæstens kreditkort, som returneres efter udtjekningen. Dette er nødvendigt for at kompensere i tilfælde af, at klienten beskadigede møblerne eller forsøgte at flytte uden at betale for yderligere tjenester (SPA-procedurer, middag på en restaurant osv.)
Er prisen pr. Værelse eller per person på dit websted?
Indkvarteringsomkostningerne er angivet for rummet som helhed under hensyntagen til antallet af personer, der blev angivet under søgningen. For eksempel, hvis der under søgningen blev angivet 3 personer, vil resultaterne vise omkostningerne for hele tredobbelt værelse, hvis 1 person blev angivet, så vil du i resultaterne se prisen på et enkeltværelse. Bemærk, at søgeresultaterne ikke inkluderer yderligere tjenester (SPA-behandlinger, ekstra seng, kæledyr osv.). For at bestille yderligere service er det bedre at kontakte hotellet personligt og afklare dets tilgængelighed og omkostninger.
Hvor længe venter hotellet på gæst efter check-out tid?
Afhængigt af det hotel, du har valgt, er det normalt inden kl. 00 på ankomstdagen i Indien, medmindre du har angivet et andet ankomsttidspunkt. Indtjekningsbetingelser er altid angivet på tidspunktet for reservationen, vi anbefaler, at du gør dig fortrolig med dem, inden du foretager en betaling.
Afbestillingspolitik for reservation
I de fleste tilfælde kan du annullere din reservation gratis op til 24 timer før indtjekningstidspunktet. Derudover er der specielle tilbud, der giver dig mulighed for at annullere din reservation en time før indtjekningstidspunktet.
Afbestillingsgebyrer kan forekomme, hvis værelserne reserveres med dyb rabat. Nogle gange kan du overholde priser, der ikke refunderes.
I højsæsonen i Indien bliver værelserne udsolgt hurtigere, og hoteller skærper typisk reservationsbetingelserne for at reducere aflysninger. Af denne grund råder vi dig til at læse afbestillingspolitikken grundigt inden du fortsætter med din reservation i højsæsonen. Alle de oplysninger, du har brug for, findes i afsnittet "Afbestillingspolitik".
Ikke-refunderbar takst - hvad er den?
En ikke-refunderbar sats er en sats, hvor et værelse er reserveret til den laveste pris, men der kræves en forudbetaling, som ikke refunderes i tilfælde af aflysning.
Hvorfor er 5-stjernede hoteller forskellige i forskellige lande?
Hotelstandarden, udstedt i 1989, regulerer proceduren for tildeling af stjerner til hoteller. I disse år blev der vedtaget dokumenter på Verdens Turistorganisationens session, der indeholder genstande, der i dag ikke længere er "luksusfunktioner". Derfor kan et femstjernet hotel nogle gange matche servicekvaliteten med hoteller med færre stjerner. Også stjernestatus i Indien tildeles af turistministeriet baseret på nationale standarder.
Hvorfor er prisen pr. Værelse på dit websted lavere end på hotellets officielle hjemmeside?
Hotelhunter er en hotelaggregator. Vi finder og sammenligner priser i alle reservationssystemer på én gang, inklusive med den officielle pris på hotellets hjemmeside. Og først viser vi dig det mest attraktive rabattilbud. Via vores system kan du spare op til 70% på hotelreservationer i Indien.
Hvad er forskellen mellem et Deluxe-værelse og en Junior Suite?
Rummets størrelse er den største forskel, suiten bliver større. Layoutet og udsmykningen vil også være forskellig for suite og suite. På vores hjemmeside kan du finde en detaljeret beskrivelse og fotos af alle kategorier af værelser, når du vælger en boligmulighed.
Hvilke dokumenter kræves ved indtjekningen?
Ankomst til hotellet skal gæsten vise administratoren et pas, et dokument, der bekræfter reservationen og et bankkort.
Kan jeg bestille 2 værelser på én gang?
Der kan kun reserveres et værelse pr. Navn. Hvis du har brug for at reservere flere værelser, skal du i dette tilfælde angive i ansøgningen de fulde navne på de mennesker, der vil bo der.